WEET WAT JE EET WOENSDAG

Oh top, vandaag bekent gemaakt dat dit een nieuw concept wordt en meteen ga ik de mist in. Leuk zo’n eetdagboekje moet ik wel foto’s maken van het gene wat ik ga eten! Duhu! haha!

Ik begin dus pas volgende week echt met WEET WAT JE EET WOENSDAG. Maar ik wil jullie toch wel een beetje een voorproefje geven. Ik moet even kijken hoeveel dagen in de week ik dit ga doen. Want ook ik eet wel eens twee dagen hetzelfde.

#Dag 1; Zondag
Ontbijt; Oké, mijn ontbijt was niet heel denderend. Ik wilde gaan sporten en dat ging een beetje mis. Ik ben daarna een heel eind gaan wandelen en at als ontbijt een banaan.

Snack; Ik snackte een paar tuc’s die ik maakte voor de TOP YOUR TUC CHALLENGE.

Lunch; Ik probeerde eens sushi te maken. En niet zomaar sushi maar met broccoli rijst.

Snack; Ik snackte ’s middags wat meer omdat ik natuurlijk ’s morgens niet zo goed had ontbeten. Slimme ik!

Diner; Hier at ik goed genoeg. Ik ging met wat vriendinnen eten bij de ouders van een vriendin thuis. Snap je het nog? Ik moet alleen nog even wennen aan het feit dat ik voortaan wel foto’s moet gaan maken. haha!

#Dag 2; Maandag
Ontbijt;
Deze maandag begon goed want ik ging een dagje extra werken deze week. Dat betekent ook een wat steviger ontbijt. Ontbijtjes vind ik één van de leukste dingen om te fotograferen. Het ziet er altijd zo gezellig uit.
Snack; Op het werk snack ik de ochtend meestal een stukje fruit en vandaag koos ik voor een banaan in combinatie met een groot glas water.

Lunch; Ik had een uitgebreide lunch gemaakt met allemaal left overs. Ik maakte een salade met spinazie, puntpaprika, tonijn, ei en broccoli rijst. Ik gebruikte voor het eerste een beetje mayonaise van Uberfit. Ik moest een beetje wennen aan de smaak maar, het smaakt best goed. Uitgebreide lunch zonder foto helaas want daar moet ik nog even aan gaan denken.

Snack; In de middag at ik wat noten terwijl ik eigenlijk meer zin had in chocolade omdat het een hele drukke dag was op het werk. Snakte ik naar suiker. Ik koos ervoor om een kopje koffie te pakken i.p.v. die chocolade.

Diner; De avond besloten Nick en ik wat te grillen aan tafel en we hadden wat vlees en een meergranen stokbroodje. Lekker hoor!

#Dag 3; Dinsdag
Ontbijt; Ik ontbeet deze ochtend rijstwafels met pindakaas en een kopje koffie. Lekker!

Snack; Ik had een creatieve ochtend want ik had genoeg tijd om mijn lunch én mijn tussendoortje te bereiden!

Lunch; Het was weer tijd voor wat resjes. Ik had ’s morgens wat groente gewokt met wat spekjes en daar muffins van gemaakt! Lekker en simpel! Die nam ik mee als lunch. 

Snack; Als middag snack koos ik voor een reep van Atkins. Lekker met wat chocolade, dacht ik. Hij viel voor mij een beetje tegen. Wat aan de ene kant goed is omdat ik dan niet perse zin heb om er meer van te eten.

Diner; Het was een drukke dag en groente had ik al best wel wat op. We kozen ervoor om frietjes te gaan halen. Ook hierin maakte ik een bewuste keus door alleen maar frietjes te eten en niet ook nog een snack. We hadden er geen saus bij besteld en ik at de frietjes met ketchup van Uberfit.

‘Take a bite, it’s leandralisious’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *